sobota 5. srpna 2017

Vychází v srpnu


YA fantasy
Sníh nebo popel (Sníh nebo popel #1) - Sara Raasch - CooBoo
Ledová krev (Ledová krev #1) - Elly Blake - CooBoo
Růže a dýka (Pomsta a rozbřesk #2) - Renée Ahdieh - CooBoo
 Cestovatelka (Pasažérka #2) - Alexandra Bracken - CooBoo


Romantika
Navždy s láskou Lara Jean (Všem klukům, které jsem milovala #3) - Jenny Han - CooBoo
Jsem romantik, ale léčím se - Leah Konen - Fragment
Vendeta (Krev az krev #1) - Catherine Doyle - Baronet 
Henry + Zoe= Veké trable - Andy Jones - Plus

YA, Fantasy
Thorovo kladivo (Magnus Chase a bohové Asgardu #2) - Rick Riordan - Fragment
Sny andělů a chimér (Dcera kostí a dýmu #3) - Laini Taylor - Knižní klub 
Hledání dračí země: Cesta k moři - Jan Bodrov- samonákladem
Nuly - Chuck Wendig - Knižní klub

Romantika, thriller
Ztracený slib- Kate Morton - Ikar
Než odejdeš - Clare Swatman - Ikar
 Ta přede mnou - J. P. Delaney - Knižní klub
Jízda- Patrick Ness, Guy Adams - Slovart

19 komentářů:

  1. U mě vyhrává Bracken a Riordan :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělá volba :) Na obě knihy se také těším :)

      Vymazat
  2. Zase samé dobré knihy... :) mě asi nejvíc zaujaly Růže a dýka a Ztracený slib. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát to bude měsíc plný dobrých knih :) Růže a dýka i Ztracený slib vypadají lákavě :)

      Vymazat
  3. Na srpen se hodně moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, rozhodně je na co se těšit :)

      Vymazat
  4. Určitě sáhnu po Navždy s láskou Lara Jean, protože nejspíš budu na Humbooku a poslední díl mé milované série si nesmím nechat ujít!
    Potom mě hodně zaujala kniha Jsem romantik, ale léčím se. Knihy od Fragmentu úplně nemusím ale tahle zní fakt dobře!
    www.happygirlsue.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělá volba :) Na knihy od Lary Jean se teprve chystám, ráda bych je stihla přečíst do Humbooku :) A Jsem romantik, ale léčím se vyppadá vážně zajímavě :)

      Vymazat
  5. První tři zmíněné mi určitě nesmí chybět, srpen bude na nové tituly opravdu bohatý! :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V srpnu bude moje peněženka trpět :) První tři knihy rozhodně musím mít :) A nejlépe i spoustu dalších :D

      Vymazat
  6. Juu konečne bude trojka zo série Dcéra dymu a kostí, už sa teším :-) Musím dať re-reading prvých dvoch dielov, už si ich veľmi nepamätám. Inak ma zaujali ešte prvé dve knihy - Sníh nebo popel a Ledová krev, vyzerajú dobre :-) Najmä o prvej som už počula, v zahraničí je celkom populárna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny tři knihy mě lákají také :) Jen by to opravdu chtělo re-reading Dcery kostí a dýmu, protože už si z děje vše nepamatuji :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  7. Za mě Ta přede mnou a Ztracený slib :-) A Jsem romantik, ale léčím se mě také zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Magnuse Chase jsem četla jen Peryho a je to strašně dávno, ale ty knihy jsem milovala. Chci se k tomuto autorovy a jeho příběhům zase vrátit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty první čtyři knihy bych si moc ráda přečetla spolu se Sny andělů a chimér. :) Možná dám šanci i Vendetě. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě se chystám na Sníh nebo popel a pak také na Sny andělů a chimér, jsem ráda, že vyšel třetí díl :)

    OdpovědětVymazat
  11. Potřebuju druhou práci nebo potkat milionáře :-D Ach jo!

    OdpovědětVymazat
  12. Musím říct, že poslední dobou jsou ty obálky krásnější a krásnější. :)
    Z první čtyřky mě lákají Ledová krev a Cestovatelka. Už jen ty názvy a obálky. Z další mě zaujala kniha Jsem romantik, ale léčím se. A tu asi budu nutně potřebovat mít. Ze třetí si rozhodně koupím a přečtu Sny andělů a chimér, protože jsem myslela, že dřív zestárnu než tento třetí díl vyjde. ♥ A z poslední čtyřky mě láká Ztracený slib, na který vídám reklamu na každém kroku :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  13. Naštěstí mě láká tak leda Sníh nebo popel.. a to už jsem slyšela různé ohlasy, takže i k tomu budu přistupovat obezřetně... Nu což, aspon moje peněženka tak moc nezapláče. :D :)

    OdpovědětVymazat