úterý 13. června 2017

Květnová chvástačka

Hezký den všem, další měsíc je za námi a tak přišel čas na přehlídku nových přírůstků. Květen byl pro mě především měsícem ve znamení veletrhu Svět knihy. Ne, že bych tam až tolik nakupovala, spíše jsem jen vstřebávala atmosféru, pokukovala po novinkách a chrastila prázdnou peněženkou. Přesto jsem si dva nové kousky koupila a k tomu si cestu do mojí knihovničky našlo i pár dalších. 

Prvním novým kouskem je Divoká píseň, za kterou děkuji nakladatelství CooBoo. Od Victorie Schwab jsem četla její Archiv a ten se mi vážně líbil. Totéž jsem čekala i od Divoké písně, které však k dokonalosti něco chybělo. Možná lepší hlavní hrdinka, protože občas nebylo jisté, jestli by bylo horší potkat Kate nebo krvežíznivá monstra...
Recenze zde.

V květnu mě navíc mile překvapilo, že jsem u Omegy vyhrála dva recenzní konkurzy - na Dceru čarodějnice a Nové Pompeje. Dcera čarodějnice je kniha plná kouzlení, čarodějnických rituálů a především je lákavou kombinací fantasy a historického románu. Pod nádhernou obálkou se skrývá vyzrálý životní příběh nesmrtelné čarodějnice, která je neustále na útěku.
Recenze zde.


Druhou novinkou od Omegy jsou Nové Pompeje. Tato knížka mi vážně padla do oka svým originálním nápadem. Jen si to představte. Cestování časem se stalo realitou. Hmota z minulosti se může přesouvat do současnosti. A co lepšího vás napadne, než postavit repliku starověkých Pompejí s pravými Římany zachráněnými před smrtí v popelu? Podobné nápady já zkrátka můžu a Nové Pompeje mě bavily.
Recenze zde.

Po Poslední jsem pokukovala už od té doby, co vyšla. Hodně mě lákala kombinace reality show s post-apokalyptickým světem. Měla jsem velká očekávání, která kniha až tak úplně nesplnila. Ale i tak to bylo hodně zajímavé čtení.
Recenze zde.
A teď mému srdci dva nejmilejší přírůstky tohoto měsíce, pořízené na Světě knihy. Dvůr trnů a růží a Dvůr mlhy a hněvu. První díl jsem četla minulý rok a byla nadšená. Proto bylo naprosto jasné, že pokračování musím mít a to bleskurychle po jeho vydání. Jakmile mi skončí zkouškové, jsem připravená se na něj vrhnout :)
A jaké pěkné nové kousky jste si pořídili vy? :) Pochlubte se :)


11 komentářů:

  1. Já zrovna pár dní zpět dočetla Dvůr trnu a růží a byla jsem z něj naprosto nadšená! :) už se nemůžu dočkat jak se zactu do druhého dílu :)

    Divoká píseň mě podle anotací hodně zaujala tak uvidím kdy se k ní dostanu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také už se nemůžu dočkat, až se do druhého dílu pustím :) Šetřím si ho na prázdniny, aby mi dojem ze čtení nekazilo zkouškové :)

      Vymazat
  2. Ja som si napríklad tiež kúpila Dvor, ale anglicky a celú sériu rovno. Teraz si len na to nájsť čas :D
    ----
    Adi - caroknih.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu říkám pořádný přírůstek :) V angličtině a rovnou celá série :)Ach jo a my ostatní si budeme muset na český třetí díl pěkně počkat :D Hezké čtení,čas se určitě najde :)

      Vymazat
  3. Krásné kousky! :) A na druhý Dvůr se opravdu těš, mně se první díl zase tolik nelíbil, ale z dvojky jsem si sedla na zadek. Bylo to boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo také doufám, že si ze dvojky sednu na zadek! :) Už aby to bylo :)

      Vymazat
  4. Mě přibyly stejně jako tobě přírůstky od Omega, pak jsem navštívila LK, ale největší radost mám z Císařových čepelí - úžasná fantasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Císařovy čepele jsou asi nejlepší kniha, kterou jsem tento rok objevila :) Také jsem z nich měla ohromnou radost :)

      Vymazat
  5. moc pekny vyber, preji pekne cteni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem všechny krom Poslední. Na plné čáře vede Dvůr mlhy a hněvu, ten je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  7. Po knize Poslední také delší dobu pokukuji, tak snad si ji někdy přečtu :)
    Já jsem si koupila celkem 19 knih, můžeš se podívat u mě na blogu -> http://kath-the-bookworm.blogspot.cz/2017/06/bookhaul-in-may.html

    OdpovědětVymazat