úterý 7. února 2017

Vychází v únoru

YA fantasy :
Divoká píseň (Divoká píseň #1) - Victoria Schwab  - CooBoo
  Siréna  (Siréna #1) - Kiera Cass  - CooBoo
 Zrada (Univerzita výjimečných #2) - Joelle Charbonneau  - Fragment
Krvavé ostří (Skleněný trůn) - Sarah J. Maas - CooBoo
  
Případ ukradeného zubu (Jackaby #2) - William Ritter - Host
Město zrcadel  (Přechod #3) - Justin Cronin  - Knižní klub
 Dishonored - Zkorodovaný muž - Adam Christopher  - Baronet
Oko za oko (Oko za oko #1)Jenny Han, Siobhan Vivian - CooBoo

  romantika:
  Skóre  - Elle Kennedy  - Baronet
  Svádění a laskominky - Tara Sivec - Mladá fronta
 Nevinná navždy  (Rosemary Beach #3) - Abbi Glines  - YOLI
  Vášnivý lhář  - Christina Lauren - Jota

19 komentářů:

  1. Siréna, Zrada a pokračování Kouzelného přání jsou mí favorité! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Na ně mám také spadeno :)

      Vymazat
  2. Strašně se těším na Krvavé ostří, to je pro mě vyloženě povinnost. :D A uvažuju i nad Sirénou, i když jsem četla, že není nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krvavé ostří je prostě nutnost a Siréna vypadá taky celkem zajímavě :)

      Vymazat
  3. Krvavé ostří, tak nějak jsem přítelovi naznačovala, že i když Valentýna neslavíme, tak by mě mohl obdarovat knihou, tak uvidím jestli se chytne :D .. Četla jsem zatím jen Sirénu a ta byla spíše podprůměrná, ale jako oddechovka dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byl parádní dárek :) Tak snad knížku dostaneš :) Hezké čtení :)

      Vymazat
  4. Zrada, zrovna čtu Zkoušku a Zradu prostě potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Chci si přečíst Sirénu, protože Selekce byla fajn :) V únoru se těším na Štvanici z Mystery Pressu a ke konci měsíce by měla vyjít třináctá vázaná dvojkniha s příběhy ze Zeměplochy. A omalovánky Měsíčních kronik... :)
    Divoká píseň (nevím proč, ale jak se blíží druhý díl Ódinova dítěte, tak to čtu pokaždé jako Divoká plíseň :D) mě celkem zaujala, akorát že od autorky mi doma už přes rok leží nepřečtený Archiv, tak se nejdřív chci dostat k němu a pak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého výběru mě nic nelákáí, jsem moc vybíravá, to je strašný :D :D Ach jo :/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám již předobjednané Krvavé ostří.

    OdpovědětVymazat
  8. Má volba je jasná. Nutně potřebuji Krvavé ostří, které jsem si už samozřejmě musela předobednat. :) A teď si jen na balíček počkat... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako vždy tu máš knihy, které chci i já. :) Nejvíc se těším na Zkoušku, už abych ji měla doma. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Osobne sa teším na pokračovanie Univerzity výjimečných, jednotka sa mi páčila a dúfam, že aj druhý diel bude dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Únor je nabitý k prasknutí, jak tak koukám. Já jsem už strašně dlouho děsně těším na Krvavé ostří a teď mě praštila do očí ještě Divoká píseň :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že William Ritter přišel s pokračováním! To si ráda přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím na co se těšit dřív. Siréna, Případ ukradeného zubu, Oko za oko, Nevinná navždy, Vášnivý lhář... všechno to vypadá skvěle. Vlastně si chci přečíst skoro všechny knihy z tohoto článku.

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle přehledy jsou super. :)
    Btw. Zaujali mě čtyři knihy, Dve už mám doma a dvě dorazí koncem měsíce (snad) - Divoká písen, Krvavé ostří (už mám) a Skore a Vasniveho lhare se teprve chystam objednavat.

    OdpovědětVymazat
  15. Některý ty knížky vypadají fakt dobře. :) Děkuju za přehled.

    OdpovědětVymazat