středa 10. září 2014

O mně



O mně

Možná se ptáte, kdo jsem a já vám ráda pár zvídavých otázek zodpovím.

Ve skutečnosti se jmenuji Sabina. Je mi 21 let a jsem studentkou Univerzity Pardubice. Jsem opravdový knihomol, se všemi typickými knihomolskými úchylkami. Miluji knihy a vše s nimi spojené. Ke čtení mě přivedl Harry Potter, Pán prstenů a Eragon. Výsledkem je, že mám zálibu ve fantasy, ale ve skutečnosti přečtu cokoliv, od reklamního letáčku až po nejnovější bestsellery. Nesnáším nedočtené knihy a na každé knize hledám něco pozitivního. Mám sklony knihy hromadit a ty nejlepší si šetřit na později. :)

Při čtení jede moje fantazie na plné obrátky a tak jsem věčný snílek a optimista. Svůj čas se snažím rozdělit mezi školu, čtení, přátele a mé další záliby..A těch není zrovna málo. Ráda sleduji své oblíbené seriály, sportuji anebo rozmazluji své domácí mazlíčky. Souhlasím s rčením, že nejkrásnější pohled na svět je z koňského hřbetu. Ráda cestuji a navštěvuji koncerty svých oblíbených kapel. Mezi mé oblíbence patří Linkin Park, Nickelback, One Republic, Bastille a  Imagine Dragons, ale pravidelně nacházím nové objevy, na jejichž písničkách pak ulítávám.


Žádné komentáře:

Okomentovat